Thursday, September 13, 2012

Négyzeteim Mademoiselle-nek

Mivel már biztosan tudom, hogy megkapta Mademoiselle a négyzetkéim, megmutatom Nektek is, íme:

A 4 horgolt mellé készült egy 5. kötött is a kedvenc rizs mintámmal a kedvenc fonalammal. A legnagyobb kihívást a keresztben horgolt és a 2 alsó négyzet jelentette, mivel ilyeneket még nem csináltam. Cserében viszont megtanultam fogyasztani, szaporítani és még olyan fogásokat is, amiket eddig nem tudtam.

Október végéig tart még Mademoiselle játéka, segítsetek Ti is, hogy megvalósuljon az álma és elkészüljön az a magyar ágytakaró!:o)





3 comments:

ManaHand said...

Szióka! Klasszak lettek,biztosan örült neki!Én is legkésőbb hétfőn postára adom.Nagyon izgulok,hogy meglegyen a szükséges darabszám,mert szorít az idő és ha jól láttam még nincs meg a fele sem.:(
Szorítsunk együtt,nekem is kint van oldalsávban a játék linkje és megint írok majd róla.Haló mindenki,tessék gyártani a négyzeteket Madmaselle szépséges takarójához!! :) :)

Jucus said...

Rendben, szorítsunk együtt!:o)

Jucus said...
This comment has been removed by the author.